Advertising and public relations

Bryansk State University named after Academician I.G. Petrovsky
Подать документы
0
Contract-based places
0
places on a budget basis
0
$
Cost of tuition per year

About the training program

This educational program is aimed at training specialists capable of effectively developing and implementing strategies in the field of advertising and public relations. Students gain deep knowledge in the field of media communications, information flow management, and public opinion formation.

What will they teach you?

  • Участвовать в формировании эффективных внутренних коммуникаций, благоприятного психологического климата в коллективе
  • Участвовать в управлении и организации работы рекламных служб и служб по связям с общественностью.
  • Участвовать в проектировании программ и мероприятий в области рекламы и связей с общественностью
  • Участвовать в формировании и поддержании корпоративной культуры
  • Разрабатывать рекламную продукцию
  • Участвовать в организации и проведении маркетинговых исследований с целью составления прогноза общественного мнения и разработки мер по улучшению имиджа фирмы

What do graduates do?

Information resource manager; Marketing specialist, marketing manager, advertising manager. Commercial activity specialist. Head of advertising and information departments (services). In mass media. In own innovative projects.

Earnings of specialists

от625 $
without experience
Beginner
of1 000 $
1-3 years
Experienced
of1 250 $
from 3 years old
Expert

Entrance exams

Exam 1 of 1

Interdisciplinary exam (interview)

Our other training programs

Hello!Shall we talk?Ask questions!I will answer any question!Any questions?Ask!Any questions left?Ready to help!I will be glad to help!Click on me!