Milliy tadqiqot Tomsk politexnika universiteti

Milliy tadqiqot Tomsk politexnika universiteti
Milliy tadqiqot Tomsk politexnika universiteti
Milliy tadqiqot Tomsk politexnika universiteti
Milliy tadqiqot Tomsk politexnika universiteti
Milliy tadqiqot Tomsk politexnika universiteti
Milliy tadqiqot Tomsk politexnika universiteti
Milliy tadqiqot Tomsk politexnika universiteti
Milliy tadqiqot Tomsk politexnika universiteti
1/4

Innovatika/Innovation Studies

Milliy tadqiqot Tomsk politexnika universiteti
Подать документы
6
Shartnoma asosida joylar
85
Byudjet asosida joylar
4 191
$
Yillik ta'lim narxi

Dastur haqida

Raqamli tahlil https://abiturient.tpu.ru/program/2106719171 Dastur biznes-analitikada raqamli ko'nikmalarni rivojlantirishga qaratilgan va biznes-analitika sohasidagi xalqaro bilimlar to'plami BABOK asosida ishlab chiqilmoqda. Raqamli marketing Dastur raqamli marketing strategiyasini ishlab chiqish va amalga oshirish texnologiyalari va kompaniyaning rivojlanish maqsadlariga erishish uchun raqamli marketing kommunikatsiyalari vositalarini professional darajada biladigan mutaxassisni tayyorlashga qaratilgan

Sizga nimani o'rgatishadi

  • Анализ данных для выявления проблем и возможностей бизнеса в контексте требований
  • Визуализация данных для понимания на каждом уровне управления компании
  • Оперативная разработка решений, позволяющих организации достичь своих целей, опираясь на аналитические данные, собранные и обработанные в цифровой среде
  • Разработка стратегии развития предприятия, объединяющей в себе развитие продукта, оптимизацию операций и финансовый механизм с целью обеспечения конкурентоспособности
  • Разработка, комбинация и адаптация алгоритмов и программных приложений, пригодных для решения практических задач
  • выбор оптимальных инструментов и техплатформ цифрового маркетинга для решения конкретных бизнес-задач
  • анализ рыночной ситуации и разработка цифровой стратегии, коррелирующей с общей бизнес-стратегией компании
  • анализ целевой аудитории и основных рекламных каналов в цифровой среде. Настройка рекламных кампаний в цифровом пространстве и отслеживание их эффективности
  • разработка, планирование и координация маркетинговых программ: маркетингового плана и контент-календаря
  • создание различных видов контента: сообщений в блогах, социальных сообщений, инфографики, содержания веб-сайта, содержания целевой страницы
  • анализ и выбор существующих и потенциальных медиа-каналов и форм связи, планирование на этой основе стратегии контента и времени передачи сообщений целевой аудитории

Bitiruvchilar kim bo'lib ishlaydi?

Biznes-analitik Marketolog-analitik Ma'lumotlar tahlilchisi Raqamli tahlilchi - bu manfaatdor shaxslar o'rtasida biznes jarayonlari, reglamentlar va axborot tizimlarini o'zgartirish, mahsulotni rivojlantirish, murakkab biznes vazifalarini hal qilish bo'yicha talablarni yig'ish, tahlil qilish, aloqa qilish va tekshirish uchun vositachi. Raqamli marketolog Raqamli va mobil aloqalarda brend menejeri Raqamli muhitda media rejalashtirish bo'yicha mutaxassis Multikanal aloqa bo'yicha mutaxassis SMM-menejer, grafika menejeri Targetolog, kontent-marketolog Veb-analitik Kontekstli reklama menejeri SEO mutaxassisi

Byudjet uchun o'tish ballari

2024
59
2023
58
2022
65

Mutaxassislarning daromadi

от1 169 $
tajribasiz
Yangi
ot1 299 $
1-3 yil
Tajribali
ot1 299 $
3 yoshdan
Ekspert

Kirish sinovlari

Imtihon 1 i 1

Kompyuter sinovi

Imtihon sanalari

Kirish sinovlari masofaviy texnologiyalar yordamida o'tkazilishi mumkin, ulanish havolasi imtihon kunida mavjud bo'ladi.

20 июн
09:00-18:00
жума

Boshqa tayyorgarlik dasturlarimiz