Реклама ва робита бо ҷомеа

Донишгоҳи давлатии технологияҳои саноатӣ ва дизайни Санкт-Петербург
Подать документы
445
Ҷойҳо дар асоси шартнома
0
Ҷойҳо дар асоси буҷетӣ
240 000
Арзиши таҳсил дар як сол

Дар бораи барномаи таълимӣ

Дар шароити муносибатҳои бозорӣ қариб ҳар як мол ё хизматрасонӣ ба реклама ниёз дорад. Ин талаботи зиёди мутахассисони реклама дар бозори меҳнатро таъмин мекунад. Донишҷӯён меомӯзанд, ки матнҳо ва лоиҳаҳои реклама эҷод кунанд, стратегияҳои реклама барои бизнес, сохторҳои давлатӣ ва ташкилотҳои ҷамъиятӣ таҳия кунанд, бо воситаҳои пешбурди молҳо ва хизматрасониҳо дар ВАО ва Интернет кор кунанд.

Ба шумо чӣ омӯзонанд?

  • Управление корпоративными коммуникациями
  • Построение стратегических отношений с аудиторией
  • Управление репутацией компаний в условиях цифровизации и развития интернет-пространства
  • Принципы и технологии разработки, производства и подготовки PR-продукта
  • Разнообразие цифровых коммуникационных средств и технологий
  • Принципы использования рекламных медиатехнологий в местных, региональных и глобальных процессах
  • Алгоритм разработки стратегических концепций коммуникационной деятельности
  • Инструментарий оценки эффективности коммуникационных кампаний
  • Теоретические основы и организационные формы бренд-менеджмента
  • Основы административно-организационного, стратегического и оперативного управления брендами компаний
  • Методы оценки стоимости бренд
  • Методы анализа стратегических возможностей бренда
  • Интегрированные бренд-коммуникации
  • Арт-коллаборации и проектирование брендов
  • Инструменты визуальных коммуникаций
  • Фандрайзинг и социальное партнерство
  • Имиджмейкинг
  • Экономика инноваций и основы предпринимательства
  • Основы риторики и спичрайтинга
  • Визуальное потребление
  • Тенденции развития общественных и государственных институтов для их разностороннего освещения в создаваемых медиатекстах и (или) медиапродуктах, и (или) коммуникационных продуктах

Хатмкунандагон кӣ кор мекунанд?

Касбҳо: PR-менеҷер (пиарщик). Мутахассиси реклама. Интернет-маркетолог. Директори эҷодӣ. Бренд-менеҷер. Продюсер. PR-менеҷер (пиарщик). Хатмкунандагони барнома дар корпоратсияҳои калон, агентиҳои реклама ва PR, муассисаҳои давлатӣ ва тиҷорати хурд талабот доранд.

Даромади мутахассисон

от60 000 ₽
бе таҷриба
Навкор
аз150 000 ₽
1-3 сол
Таҷрибавӣ
аз300 000 ₽
аз 3 сола
Эксперт

Имтиҳонҳои дохилшавӣ

Имтиҳон 1 аз 3

Забони русӣ

Имтиҳон 2 аз 3

Ҷомеашиносӣ

Имтиҳон 3 аз 3

Таърих / Забони хориҷӣ / Информатика / Адабиёт

Дигар барномаҳои омодагии мо

Салом!Муошират мекунем?Саволҳо диҳ!Ба ҳар савол ҷавоб медиҳам!Саволҳо ҳастанд?Савол деҳ!Саволҳо боқӣ монданд?Омодаам кӯмак кунам!Ман шодам, ки кӯмак мекунам!Ба ман пахш кун!